Mercury360 semneaza campania de promovare a doua noi sortimente Ciocco Latte rom si Ciocco Latte alune de padure

Mercury360 a realizat campania de comunicare care promoveaza lansarea a doua noi sortimente de ciocolata calda de la Dr. Oetker: Ciocco Latte rom si Ciocco Latter alune de padure, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania cuprinde executii TV si print, materiale la punctele de vanzare si o componenta online (website, web bannere, Facebook). Spotul a debutat la inceputul lui februarie si va rula pe principalele canale TV pe parcursul a sase saptamani.

Campania porneste de la bucuria de a fi in compania prietenilor adevarati si placerea de a impartasi un desert gustos si simplu de preparat acasa. Consumatorii sunt incurajati sa se bucure de ceea ce conteaza cu adevarat: emotia relatiilor sincere, este precizat in comunicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related