Articole care fac referire la Social Media Coordinator
Oxygen readuce în spațiul public o discuție esențială pentru Vodafone și Fundația Vodafone: consimțământul și dreptul de a spune NU
Oxygen semnează “Vocea Muntelui”, campania în care Vodafone celebrează 20 de ani de parteneriat cu Salvamont România
Două trofee la Webstock pentru Beko România: inovație și performanță în portofoliul de branduri al companiei
Diploma IAM Certified – dovada excelenței în Influencer Marketing. 18 Mentori din Publicitate și Social Media sunt profesorii din ediția a 3-a Influencer Accelerator (IAM)
MOCAPP anunță lansarea ediției #3 a Influencer Accelerator (IAM) – o inițiativă care formează viitoarea generație de creatori responsabili
Brandul Arctic lansează campania „Din dragoste pentru noua bucătărie Arctic”, o reinterpretare a celor mai căutate opt rețete din România
321sport și Cheil Centrade lansează inițiativa #FugiCaSăFugă prin care kilometrii alergați în aplicația Alergado ajută femeile să fugă din relații abuzive prin consultanța Asociației ANAIS
Cu Oxygen și Garanti BBVA România, SE POATE, pentru toți și pentru toate, în campania de Crăciun WWF Bonus Card
Cheil | Centrade și First Bank lansează campania de credit ipotecar pentru pământeni, despre care vorbesc chiar și extratereștrii
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
Remedii anti-plictiseală și accente de umor în cea mai recentă campanie „VEKAnicii – echipa de intervenție de care nu o să ai nevoie”
Cheil | Centrade și Samsung România scot la lumină cele mai importante Gen Z issues printr-o nouă serie de TikTok #AlloutFactZ
[SoMe Update] Ruxandra Cislariu: Publicul are nevoie de divertisment, însă pune preț pe autenticitate și sinceritate
Cheil | Centrade și Samsung România lansează “Share Your Power in Minecraft”, primul bootcamp de egalitate în gaming
SocialPedia 51: Totul despre "Influencer Marketing în 2023" cu Adrian Anghel, Cristina Stroiu și Aluziva
În premieră, pe 30 mai, două radiouri își cedează frecvențele pentru a sprijini proiectul „Radioul Captiv” realizat de Cheil | Centrade pentru Asociația ANAIS
Cheil | Centrade și Samsung România celebrează fetele din Gaming prin noua campanie “Share Your Power”
[People of the Samsungverse] Simona Panait: Ca specialiști în marketing, tehnologia ne oferă privilegiul de a fi în primul val al schimbărilor care fac lumea mai bună, iar aceasta este componenta rolului meu care îmi aduce cele mai mari satisfacții
VEKA România pariază pe umor în noua campanie de brand „Rigoarea germană stă bine în casele românilor”
[People of the Samsungverse] Raluca Alexe: Social media ne-a învățat foarte bine o lecție esențială, să ne adaptăm rapid, orice s-ar întâmpla
Connect-R prezintă rețetele unei vieți smart cu ecosistemul interconectat Samsung Smart Living, într-un mini-serial semnat Cheil | Centrade
[Obsesii part-time] Bianca Crăciunescu: Pasiunea pentru voluntariat și educație m-a schimbat profund, am devenit mai deschisă să cunosc oameni noi, să le aflu poveștile, pasiunile
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
[SoMe 2020] Petruța Ciuică: În social nu există ei și noi, totul e mult prea rapid ca să ne permitem să vorbim de două tabere
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
[SoMe 2019] Ioana Sigarteu (Samsung Romania): Suntem primul si singurul brand tech din Romania care are o politica clara de lucru cu influencerii si, mai mult, o strategie pe termen lung cu acestia





















![[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Ogilvy Romania - Where's Mr. Applehead? / Strongbow / Heineken](https://media.iqads.ro/2016/05/cap-de-mar-cover-410.jpg)











