Tempo Advertising semneaza "Creditul Divers in 3 acte" pentru BCR

Tempo Advertising a realizat campania pentru BCR „Creditul Divers in 3 acte". Campania, care va rula in perioada 1 aprilie – 31 mai, cuprinde executii TV, print, OOH, online si TV Screens.

"Sa iei un credit e unul dintre lucrurile cele mai complicate. Multe intoarceri din drum, multe discutii cu banca, multi nervi si timp pierdut. Produsul BCR a fost gandit in ideea simplificarii procesului si asta am incercat sa transmitem si noi in executie. E genul de situatie in care inspiratia iti vine din denumirea produsului. A iesit, deci, creditul in 3 acte, o demonstratie simpla, pe o scena de teatru", a declarat Costin Milu (Creative Director Tempo Advertising).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Related