Kraft Foods Romania lanseaza noul baton Smash

Piata batoanelor de ciocolata a crescut, din punct de vedere valoric, cu 25% in 2005 fata de 2004, tendinta care se mentine si in primele 3 luni ale anului 2006. In acest context, pentru a veni in intampinarea dorintelor consumatorilor, compania Kraft Foods Romania lanseaza noul baton Smash, de o calitate mult imbunatatita.

"Noul Smash este o combinatie perfecta de arahide crocante, intr-un nougat moale si caramel abundent, totul imbracat intru-un strat generos de ciocolata. Dezvoltarea noului produs a avut la baza informatiile colectate de la consumatori, care au aratat ca acestia isi doresc un Smash nou, cu un continut mai mare de arahide, o masa de caramel mai moale si cu un gust mai intens de ciocolata", declara Adrian Cernautan, Brand Manager Smash.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related