Noua identitate vizuala Ad Libitum, semnata de Firestarter

Firestarter a realizat identitatea vizuala a cvartetului de coarde Ad Libitum, informeaza un comunicat emis de agentie. Noua identitate vizuala a fost creata in contextul lansarii primului album (“Primus”) in noua componenta (Alexandru Tomescu il inlocuieste pe Adrian Berescu), a lansarii siteului si a unei serii de concerte nationale care au avut loc in februarie 2012.

Noua identitate vizuala a fost comunicata in presa scrisa si online si a fost promovata prin intermediul a trei concerte care au avut loc in aprilie 2012.

Pornind de la conceptul de constelatie, Firestarter a creat platforma de identitate si sloganul Ad Libitum – “Cand se-opreste muzica lasa-ti sufletul sa cante”. Crearea noii identitati vizuale a presupus si realizarea unei identitati sonore, a unui website si a packaging-ului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related