Cliseul “gratarului din spatele blocului”, demontat in campania Propaganda pentru Penes Curcanul

Cliseul “gratarului din spatele blocului”, demontat in campania Propaganda pentru Penes Curcanul

Propaganda scoate gratarul din zona populara in categorie, cea a "gratarului din spatele blocului" si a celui "cu ceafa de porc si bere la PET", intr-o noua campanie pentru Penes Curcanul care anunta lansarea gamei de produse pentru gratar din carne de curcan Light BBQ, potrivit unei informari din partea agentiei.

Produsele din noua gama de sezon aduc mai multe beneficii pentru sanatate (au un continut scazut in grasimi si colesterol, reprezinta o sursa de proteine si minerale), avand si un pret mai ridicat decat produsele pentru gratar din carne de porc, pui sau vita. Ele se adreseaza unui public cu nivel de trai mediu spre ridicat, care adopta un stil de viata sanatos, o alimentatie echilibrata care le permite sa fie atenti la silueta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune


Comentarii

Vlad Vladila
acum 7 ani
Ideea e faina, dar realizarea e... infecta? spooky? scarry? (nu gasesc cun cuvant potrivit).


Related