Campania de promovare Anim'est editia a VI-a fost conceputa de Ogilvy Romania

Ogilvy Romania a realizat campania de promovare a celei de-a sasea editii a festivalului International de Film de Animatie "Anim’est 2011”, care se desfasoara in perioada 7 -16 octombrie, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania se desfasoara in luna octombrie si contine executii TV, online, radio, print si OOH.

Colaborarea cu Ogilvy Romania a inceput in anul 2007 si a inclus in fiecare an o platforma originala de promovare a celor zece zile de proiectie a filmelor animate.

Conceptul campaniei pentru editia din 2011 Anim’est este "Animation is back in town”, care evidentiaza experienta spectaculoasa pe care festivalul o ofera unui public national si international.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MindShare Media

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related