Campania de promovare Anim'est editia a VI-a fost conceputa de Ogilvy Romania

Ogilvy Romania a realizat campania de promovare a celei de-a sasea editii a festivalului International de Film de Animatie "Anim’est 2011”, care se desfasoara in perioada 7 -16 octombrie, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania se desfasoara in luna octombrie si contine executii TV, online, radio, print si OOH.

Colaborarea cu Ogilvy Romania a inceput in anul 2007 si a inclus in fiecare an o platforma originala de promovare a celor zece zile de proiectie a filmelor animate.

Conceptul campaniei pentru editia din 2011 Anim’est este "Animation is back in town”, care evidentiaza experienta spectaculoasa pe care festivalul o ofera unui public national si international.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related