6 ani de radio, antreprenor in publicitate, Ogilvy, DDB si Leo Burnett. Cam asa am putea sa rezumam parcursul publicitar al lui Mihai Ene pana sa-si deschida propriul business publicitar. Cand nu isi consuma relatia tumultoasa cu publicitatea la The Secret Service (agentia de publicitate neconventionala), iubeste masinile, pe care le colectioneaza sub forma de machete, le plimba in locuri frumoase si se documenteaza despre ele. Dar parca tot mai mult ii place publicitatea. Intr-o noapte, inainte sa se culce cum face de obicei, pe la 4-5 dimineata, si-a deschis sertarul de amintiri si colectii publicitare preferate pentru noi.
[AdLife] Mihai Ene: Iubesc publicitatea asa cum e in capu' meu. O detest cand e cum e in viata de zi cu zi
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: