[Publicitatea in aer] Mihai Ene (THE SECRET SERVICE): Lipsa ideii creative se resimte masiv in executiile de pe radio. Si, apoi, lipseste si valoarea productiei

[Publicitatea in aer] Mihai Ene (THE SECRET SERVICE): Lipsa ideii creative se resimte masiv in executiile de pe radio. Si, apoi, lipseste si valoarea productiei

Poate fi radioul locomotiva unei campanii? Sau fix acel mediu din care sa plece comunicarea? Mihai Ene (Creative Director, THE SECRET SERVICE) asa crede. Impreuna cu echipa, Mihai a creat de la zero proiectul numit TANANANA si spune, ca si colegii sai din industrie, ca radioul este subestimat in publicitate. De ce?

Din cauza prejudecatilor si a lenei celor ce il fac de a experimenta si de a-l evolua.  Si al celor care il vand de a-i acorda incredere si o sansa si de a-i trage de maneca pe cei de la masa: agentii, clienti si radiouri.

Exista multiple categorii de radiouri pe piata romaneasca, dincolo de distinctia muzica buna - muzica proasta. Mihai are categoriile lui:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Related