Un viewership estimat de 112.500 al proiectului Pista Verde, sustinut de Coca-Cola HBC Romania

Un viewership estimat de 112.500 al proiectului Pista Verde, sustinut de Coca-Cola HBC Romania

Proiect: Pista Verde

Client: Coca-Cola HBC Romania

Brand: RE Concept, platforma CSR

Agentie: Next Advertising

Campanie: Pista Verde, proiect-manifest pentru crearea pistelor de biciclete pe carosabil

Perioada: mai - iunie 2012

Media folosite: promovare online (site, blog, DM online, YouTube, Facebook, Twitter, DM clasic); campanie cu media buying 0 si rezultate obtinute doar din PR

I. CONTEXT
In Bucuresti sunt 170 de km de piste pentru biciclete pe trotuar, total ilogice, chiar periculoase. Biciclistii sunt fortati sa faca slalom printre tot felul de obstacole si pietoni care isi revendica si ei, pe buna dreptate, trotuarele pentru a se plimba in siguranta cu copii si cateii. Chiar daca biciclistii au tot dreptul sa pedaleze pe aceste asa zise piste, majoritatea sunt prost realizate, incomplete, neadecvate, servind de cele mai multe ori ca loc de parcare pentru masini. In multe cazuri, ele se termina brusc in cate o statie de autobuz, chiosc de ziare sau panou publicitar. Mersul cu bicicleta pare rezervat celor cu simt de aventura, mai mult decat celor cu simt de responsabilitate. Normalitatea exista. Dar e localizata in orase precum Berlin, Copenhaga sau Amsterdam.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related