[Studiu de caz] Tech School, platforma educationala a UPC Romania pentru copii si tineri pasionati de tehnologie

[Studiu de caz] Tech School, platforma educationala a UPC Romania pentru copii si tineri pasionati de tehnologie

UPC Romania si Graffiti PR au dezvoltat un proiect prin care sa le arate tinerilor partea practica si amuzanta a tehnologiei, pe care nu au ocazia sa o vada la scoala. Cu ajutorul Discovery, dar si a endorserului Guess Who, campania a reusit sa stranga o comunitate dornica sa vina cu idei care schimba lumea. Despre etapele campaniei si rezultatele obtinute aflam din studiul de caz realizat de Graffiti PR.

Campanie: Tech School

Client: UPC Romania

Agentie: Graffiti PR

Mediu: TV, online, radio

Perioada campaniei: Iunie 2012 – prezent

Premii: 5 premii in cadrul competitiei Romanian PR Award 2012 - 2 Golden Award for Excellence la categoriile Responsabilitate Sociala si Digital PR&Social Media, 2 Silver Award for Excellence la categoriile Comunicare Corporatista si Media Relations, precum si diploma de excelenta la categoria Website-uri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related