Puterea tarului intr-un context modern, conceptul prin care se vrea cresterea cu 30-40% a awareness-ului Alexander Vodka

Puterea tarului intr-un context modern, conceptul prin care se vrea cresterea cu 30-40% a awareness-ului Alexander Vodka

Alexander Vodka a lansat in urma cu doua saptamani prima campanie de promovare a brandului pe piata romaneasca. Fara comunicare, de la lansarea pe piata din 2005, Alexander a ajuns la o cota de piata de 10% si isi propune sa intre puternic in categoria premium local pe parcursul urmatorului an. Campania, creata de Papaya Advertising, este construita in jurul puterii exercitate de tar, desi conceptul urmareste o linie moderna. Sticla Alexander Vodka aminteste de vremurile de "alta data", desi campania integreaza natural elementele traditionaliste in contextul secolului 21. Despre pozitionare, strategie, principalul competitor, conceptul campaniei si obiective de viitor am discutat cu Robert Tiderle (Creative Director, Papaya Advertising) si Bogdan Anghel (Marketing Manager, Alexandrion).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related