Noua campanie de comunicare pentru Lactag, semnata de AdVenture

Noua campanie de comunicare pentru Lactag, semnata de AdVenture

AdVenture semneaza campania de comunicare integrata pentru Lactag, producatorul autohton de lactate din sudul tarii, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Reprezentantii AdVenture descriu target-ul campaniei ca fiind un public urban "nerafinat", care, desi s-a adaptat standardizarii, prefera gusturile nu foarte prelucrate si care nu au fost atat de mult modificate prin tehnologizare si industrializare.

Comunicarea a debutat pe 1 martie si va continua timp de 3 luni, campania incluzand doua spoturi TV de 30 de secunde - "Laptele" si "Fagaras",  radio si proiectele speciale pe principalele site-uri Mediafax, in online si social media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related