AdVenture comunica pentru siropul de tuse Revigrip

[UPDATE] Dupa ce la finalul anului 2011 a castigat licitatia initiata de Solacium Pharma – A&D Pharma pentru campania de promovare a siropului de tuse Revigrip in 2012, AdVenture anunta acum rezultatele campaniei de promovare "Canti, spui bancuri, povestesti. Nu tusesti", informeaza un comunicat emis de agentie. Campania s-a desfasurat in perioada 5 februarie – 15 aprilie.

Agentia a pozitionat produsul, a adaugat produsului sloganul "Canti, spui bancuri, povestesti. Nu tusesti.", a realizat site-ul si a conceput strategia de comunicare. Aceasta a presupus doua directii de comunicare ce au mizat in principal pe comunicarea in mediul online prin bannere, advertoriale, proiecte speciale, eveniment Live in parteneriat cu "Ce se intampla, doctore", dar si campanii de Facebook Ads care promovau aplicatia de concurs pe pagina de Facebook Revigrip. In offline, Revigrip a comunicat prin machete de presa si advertoriale dar si prin BBI-BBO in cadrul emisiunii Vremea de la TVR1.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related