Animatie in 8 episoade, banner-to-banner, in campania sociala “Maria si Orasul fara iesire”

Animatie in 8 episoade, banner-to-banner, in campania sociala “Maria si Orasul fara iesire”

Saatchi & Saatchi a creat o campanie online pentru Centrul Social pentru copii Sf. Dimitrie, care isi propune sa convinga publicul sa doneze 2% din impozitul pe venit pentru ca mai multi copii sa aiba acces la o educatie.

Pe parcursul a 8 episoade, utilizatorii urmaresc povestea Mariei, etapa cu etapa, vazand cum lipsa educatiei din copilarie o determina sa faca alegeri care o duc in final la inchisoare.

Primul episod din campania "Maria si Orasul fara iesire" apare intr-un banner de pe site-ul acasa.ro, intr-un articol despre atitudinea parintilor vizavi de educatie.

In incheierea episodului, utilizatorii au de ales daca vor sa urmareasca continuarea povestii, urmand ca astfel sa vada pe site-uri diferite si celelalte episoade.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related