Saatchi & Saatchi si Raiffeisen Bank au creat patru momente de publicitate neconventionala la UnderCloud

Saatchi & Saatchi si Raiffeisen Bank au creat patru momente de publicitate neconventionala la UnderCloud

La Festivalul de teatru UnderCloud, Saatchi & Saatchi a creat pentru Raiffeisen Bank patru momente de publicitate neconventionala, cu ajutorul protagonistilor campaniei "Viata fara Cash", Diana si Andrei. Cei doi au jucat o serie de spoturi publicitare live la inceputul unor spectacole din Festival.

Ideea a pornit de la reclamele care ruleaza inaintea unui film la cinema. Scenetele sunt construite in jurul beneficiilor Smart Banking, sunt scrise in stiluri clasice (Shakespeare sau Caragiale), au aproximativ un minut si se incheie cu un carton branduit Raiffeisen, exact ca un spot TV.

Cele patru scenete au fost filmate si postate pe canalul de Youtube al Raiffeisen Bank si pe pagina de Facebook a campaniei "Viata Fara Cash".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Related