D&AD 2013: Spotlight a fost premiata cu distinctia In Book pentru proiectul de packaging Mysterium Jidvei

D&AD 2013: Spotlight a fost premiata cu distinctia In Book pentru proiectul de packaging Mysterium Jidvei

Pana in acest moment Spotlight este singura agentie romaneasca premiata in cadrul festivalului D&AD, potrivit unui comunicat emis de agentie. Spolight a realizat ambalajul vinului premium Mysterium Jidvei, pentru care a fost premiata cu distinctia In Book la categoria Packaging Design.

Conceptul ambalajului porneste de la faptul ca fiecare vin din aceasta colectie este un cupaj, un blend de mai multe soiuri, alaturate intr-o proportie pe care doar oenologul o cunoaste. Eticheta a fost supusa unor tratamente precum uzul extensiv al hotfoil-ului si serigrafia cu cerneala UV care o fac sa straluceasca in anumite conditii de iluminare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related