Gabriela Lungu, in juriul D&AD 2016: Rigoarea jurizarii, standardul foarte ridicat al lucrarilor premiate si atentia speciala acordata designului diferentiaza D&AD de restul competitiilor

Gabriela Lungu, in juriul D&AD 2016: Rigoarea jurizarii, standardul foarte ridicat al lucrarilor premiate si atentia speciala acordata designului diferentiaza D&AD de restul competitiilor

Gabriela Lungu (specialist in leadership creativ) face parte din juriul categoriei Direct a festivalului D&AD 2016, ce se va desfasura la in perioada 20-22 aprilie la Londra. Despre popularitatea ceva mai mica a festivalului britanic de creatie in Romania, Gabriela spune ca ar putea fi cauzata de lipsa unei prezente puternice a proiectelor romanesti in randurile premiantilor.

Bilantul Romaniei la D&AD cuprinde pana acum un Yellow Pencil pentru McCann -"Noul ROM" in 2012 si trei Wood Pencils: in 2013, Spotlight a intrat in In-Book-ul D&AD (distinctie echivalenta cu actualul Wood Pencil, potrivit schimbarilor efectuate de organizatori in 2015) cu un ambalaj creat pentru vinul Mysterium Jidvei, iar in 2014 spotul "Miracolul" pentru Anim'est de la Ogilvy & Mather si proiectul de repackaging Purdey's - EYELight, produs de trei tineri resiteni, au fost de asemenea incluse in anuarul competitiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related