[UPDATE] Carat si The Geeks reprezinta Romania la IAB MIXX Awards Europe 2013

[UPDATE] Campania "Drive in Romania"  Who is driving – Men vs. Women creata de Carat pentru Opel Antara Opel GTC Astra si Groupama – "The Risk Test" semnata de The Geeks se numara printre finalistele IAB MIXX Awards Europe 2013, informeaza un comunicat emis de Makesense PR. Competitia rasplateste cele mai bune mai bune campanii interactive din Europa, in cadrul categoriilor Brand Awareness and Positioning, Direct Response, Lead Generation, Best Branch/Product Launch, Experimental and Innovative campaign, Cross-Media Integration, Best Mobile Platform or App si Selligent Award.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related