D&AD 2016: Publicis Romania, castigatoarea unui White Pencil pentru campania ACR - "Street View Test"

D&AD 2016: Publicis Romania, castigatoarea unui White Pencil pentru campania ACR - "Street View Test"

Campania pentru Automobil Clubul Roman - "Street View Test" semnata Publicis Romania primeste un premiu White Pencil la subcategoria Service Innovations  in cadrul editiei 2016 a festivalului britanic de creatie D&AD, desfasurat la Londra in perioada 20-22 aprilie, potrivit site-ului oficial al festivalului. Campania celor de la Publicis a fost premiata si in cadrul Eurobest 2015 si Golden Drum 2015, aparand si pe shortlist-urile Cannes Lions 2015

White Pencil - Creativity for Good este o categorie in competitia D&AD infiintata in 2013 si dedicata proiectelor ce mizeaza pe principii de sustenabilitate si etica aplicate in publicitate si design.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related