Ogilvy & Mather Brazil a creat capsuno-banana pentru Philips

Ogilvy & Mather Brazil a creat capsuno-banana pentru Philips

Pentru a promova blenderul Philips Walita Avance, Ogilvy & Mather Brazil a facut echipa cu specialista in gastronomie moleculara Clecia Ribeiro pentru a crea trei fructe noi avand fiecare doua arome, anunta un comunicat emis de agentie.

Dupa trei luni de research au aparut kiwi-mandarina (un fruct de kiwi portocaliu, cu un gust combinat intre cele doua), capsuno-banana si ananasul-strugure.

Pietele aglomerate din Sao Paolo au fost laboratoarele de testing pentru noile inventii. Brazilienii au gustat combinatiile de fructe, iar reactiile lor au fost filmate de Heitor Dhalia, regizor cunoscut pentru thrillerul “Gone” de la Hollywood.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related