[UPDATE] "Cand este important pentru tine", sloganul campaniei de repozitionare Provident

[UPDATE] "Cand este important pentru tine", sloganul campaniei de repozitionare Provident

Provident Financial Romania a lansat o campanie sub sloganul "Cand este important pentru tine", care are obiectivul de a repozitiona brandul la nivel aspirational, informeaza un comunicat emis de McCann PR. Campania cuprinde executii TV si online si se desfasoara in perioada 29 iunie – 25 august. Jazz Communication semneaza creatia campaniei.

Reclamele spun povestea tinerilor Dragos si Maria care, in ciuda faptului ca au si alte cheltuieli, aleg sa faca imprumuturi la Provident pentru a-si indeplini doua vise.

"Campania este inspirata de povestile adevarate ale clientilor nostri, oameni care aleg sa se bucure de momentele importante, atunci cand viata le ofera acest lucru. Ceea ce vrem sa transmitem este ca oricine poate face dintr-o oportunitate o poveste frumoasa, cu un imprumut simplu, la momentul potrivit", a declarat Marilena Barliga (manager marketing, Provident Financial Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related