Lupta impotriva mediocritatii, obiectivul campaniei create de Next Advertising pentru Zilele Biz

Lupta impotriva mediocritatii, obiectivul campaniei create de Next Advertising pentru Zilele Biz

Next Advertising a realizat pentru Zilele Biz campania "Bunicel", al carei obiectiv este sa lupte impotriva mediocritatii din mediul de business romanesc, informeaza un comunicat emis de agentie. Este al treilea an consecutiv in care Next Advertising realizeaza campania de promovare a evenimentului de business Zilele Biz. In 2012 agentia a creat "Cum privesc oamenii comunicarea" si in 2011 – "Nu sunteti in target".

"Brieful clientului comercial din 2007 spunea ceva de genul 'Suntem cei mai tari, pentru ca avem mentalitatea necesara'. Si atunci mi-am zis ca ar fi si ridicol sa pleci din start cu dorinta sa fii mediocru. De ce te mai apuci sa faci lucrul ala? Asa au aparut situatiile amuzante in care oamenii spun cu mare entuziasm cat de mediocri vor ei sa fie", a declarat Liviu David (Creative Director, Next Advertising) pentru IQads.

Campania subliniaza in primul rand starea de acalmie in care a intrat comunitatea de afaceri, prin mesaje precum "Ma voi lupta pentru o lume mai bunicica", "Vreau un meci asa si-asa" sau "Ai fost cel mai okeiut". Obiectivul campaniei este de a incuraja publicul sa aiba aspiratii, sa renunte la obisnuinta de a lasa stindardul jos la primele semne de adversitate si sa nu fie satisfacut cu putin.

Despre soarta conceptelor prezentate in pitch, precum si despre ideile care asteapta vremuri mai curajoase Liviu David a mai spus: "De multe ori avem idei si concepte pentru care nu s-a scris inca brieful. Ideea cu repetitia pentru QFort o aveam de ceva timp si inca nu se lega de nici un brief. Ideal ar fi sa nu uiti de ele, cum am uitat de ideea cu motocicleta flatulenta (Carbocit), pe care o aveam notata  - noroc cu colegii care au fost geniali si au gasit-o la timp desi nu o aveau notata. Cel mai trist e cand primesti un mail cu mesajul 'uita-te la asta cat de tare e' si descoperi ca e un spot facut de altii cu exact ideea ta, care asteapta de mult sa o vrea si pe ea cineva. Daca ni s-ar produce toate ideile bune care au fost refuzate de-a lungul timpului, calupul publicitar ar arata cu totul altfel si oamenii ar schimba mai greu canalul de pe reclame. E o discutie lunga aici...

Ei bine, conceptul spotului Zilele Biz de anul asta e de mult in sertar, ca nu l-a vrut nimeni. Noroc ca cineva cu inima mare s-a bucurat sa il adopte, inainte ca vreo campanie identica de afara sa mi-l eutanasieze. Multumesc, Marta de la Biz!".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related