[Festival local] Alexandru Paius (IMAGE PR): In industria autohtona nu avem inca astfel de repere – competitii de comunicare la care sa ne raportam, care sa ne fi castigat respectul, sa impuna standarde si sa recunoasca valoarea

[Festival local] Alexandru Paius (IMAGE PR): In industria autohtona nu avem inca astfel de repere – competitii de comunicare la care sa ne raportam, care sa ne fi castigat respectul, sa impuna standarde si sa recunoasca valoarea

Cum arata un festival local de publicitate respectat si inainte, si dupa gala de premiere? Dezbatem problema cu membrii juriului celei de-a doua editii ADC*RO Awards si vedem rezultatele pe 2 decembrie, la gala. Aflati parerea lui Alexandru Paius, Senior Partner la IMAGE PR si membru al juriului la categoria PR.

Cum arata un festival local respectat de oamenii din industrie
Foarte des ne uitam la competitiile din UK, din State sau de prin alte tari cu traditie in domeniul comunicarii. Ne uitam cu respect si cu dorinta de a fi acolo, de preferinta pe podium. In industria autohtona nu avem inca astfel de repere – competitii de comunicare la care sa ne raportam, care sa ne fi castigat respectul, sa impuna standarde si sa recunoasca valoarea. Tine de traditie si de timp, e firesc si trebuie sa avem rabdare.

Exista deja de ani buni initiative de acest gen si in Romania – competitii, gale de premiere, topuri, iar ele sunt binevenite atata timp cat evolueaza, cat isi vad limitele si lipsurile si sa straduiesc sa le depaseasca.

Ce astept eu de la o competitie de comunicare in Romania: sa aiba principii sanatoase care sa incurajeze performanta si competitia, nu orgoliile; sa aiba continuitate si sa urmareasca sa se perfecteze, nu sa stagneze; sa aiba un juriu nu doar cunoscut, ci si recunoscut; sa aiba categorii si criterii bine gandite si fundamentate, fara confuzii si neclaritati; sa fie transparenta; sa aloce timp suficient pentru jurizare si dezbatere; sa se incheie cu o gala de premiere care sa mearga snur, nu neaparat sa straluceasca; sa premieze mai putin vizibilitatea si spectaculosul si mai mult strategia si rezultatele; sa urmareasca trendurile, dar sa nu uite fundamentele meseriei noastre; sa isi asume limitele unei competitii de comunicare – o meserie in care rezultatele sunt adesea greu de cuantificat si in care aprecierile sunt subiective.

Ar fi o competitie la care as fi mandru sa fie prezent atat ca membru al juriului, cat si ca premiant.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related