STRATEGAD: Am reusit sa ii facem pe clienti sa inteleaga diferenta intre proiectele underpaid si cele care aduc rezultate in mediul online

STRATEGAD: Am reusit sa ii facem pe clienti sa inteleaga diferenta intre proiectele underpaid si cele care aduc rezultate in mediul online

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre STRATEGAD povesteste in continuare Alin Chiriac (Managing Partner).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
In 2013 cifra de afaceri nu a avut o schimbare semnificativa fata de anul precedent, insa modificarile pe care le-am adus in modul de a lucra alaturi de clienti au crescut profitabilitatea agentiei, pe anumite servicii oferite.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
Cred ca in fiecare an invatam cate ceva si cunoastem tot mai bine piata in care activam. Anul trecut schimbarea a venit din faptul ca am reusit sa ne ajutam clientii sa inteleaga mediul online mai bine.

Intotdeauna am fost transparenti in relatia cu clientii nostri, iar acest lucru a dus la o apropiere si la o incredere mai mare in ceea ce priveste bugetele investite si deciziile de comunicare.

Am valorificat aceasta incredere si am reusit sa ii facem pe clienti sa inteleaga diferenta intre proiectele underpaid si cele care aduc rezultate in mediul online.

Ma bucur sa afirm ca avem clienti care stiu sa faca marketing online si care au rezultate extraordinare in cel mai dinamic mediu de comunicare.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
2013 a fost un an de consolidare. Am dezvoltat relatia cu clientii din portofoliu si ne bucuram ca am reactivat clienti cu potential.

In continuare lucram direct cu: BAYER, Kandia Dulce, BCR Pensii, Philips Romania, MedLife, Cryo-Save, pastrand si parteneriatele cu agentiile de publicitate.

Ce oameni noi s-au alaturat echipei
In urma vizitei de anul trecut de la Google Mountain View California am consolidat echipa de mobile development si cea de performance marketing.

Care sunt cele mai reusite campanii ale agentiei din ultimul an
Printre cele mai vizibile campanii desfasurate anul trecut se numara proiectele realizate pentru:

BAYER:

- Cuvinte despre necuvantatoare - Facebook App
- O pereche de… poza - Facebook App
- BAYER CMVet-eLearning - Platforma educationala online pentru medicii veterinari din Romania

MedLife:

MedLife App (iOS & Android)
- Povestile despre cancerul de san nu sunt povesti... - Campanie de constientizare asupra cancerului de san

TapeShop:

- Planeta lui Tape.E - Facebook App

Primola

- O, brad Primola - Facebook App

Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
Tehnologia este integrata in tot ceea ce facem ca niste consumatori si este o parte importanta din viitorul oricarei agentii digitale.

Pentru a conecta consumatorii si brandurile intr-un mod autentic este nevoie sa intelegi platformele si solutiile pe care acestia le vor folosi maine... platforme pe care nici macar ei nu stiu ca le vor folosi.

Asteptari la inceput de an
La STRATEGAD facem intelligent advertising si fiecare proiect semnat de noi arata modul in care digitalul schimba continuu advertising-ul asa cum il stim.

Asadar, in 2014 avem atat asteptari, cat si predictii cu privire la cum vor evolua lucrurile:

 - Microtargeting in campaniile de performance marketing.
- Companiile cu produse ce targeteaza consumatorul final vor creste investitiile pe segmentul mobile consumer.
- Va creste engagement-ul prin campanii vizuale, fie ca vorbim de Instagram, YouTube sau alte aplicatii vizuale.
- Website & landing page design evolutiv; vom vedea mai mult responsive design si tot mai multe companii vor lua in considerare o varianta mobile pentru proiectele lor.
- Online video is king

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related