Cardul WiZZ Bancpost - lansat la 10.000 de metri altitudine, intr-o campanie semnata GolinHarris

Cardul WiZZ Bancpost - lansat la 10.000 de metri altitudine, intr-o campanie semnata GolinHarris

GolinHarris a creat pentru Bancpost campania de lansare a noului card de credit WIZZ Bancpost si a programului de loialitate asociat, "SHOP&Travel". Lansarea oficiala a cardului de credit WIZZ Bancpost a avut loc in cadrul unui eveniment de presa care s-a desfasurat in avion, la 10.000 de metri altitudine, pe ruta Bucuresti-Roma, arata un comunicat de presa emis de agentie.

15 jurnalisti si bloggeri au aflat de la reprezentantii Bancpost, Wizz Air si MasterCard, in exclusivitate, informatii despre noul concept: orice cumparatura cu  WIZZ Bancpost, realizata online sau offline, in tara sau in strainatate, se transforma in puncte cu care se pot achizitiona bilete de avion si servicii WIZZ Air.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related