Shakira, endorser pentru Activia in prima campanie globala a brandului

Shakira, endorser pentru Activia in prima campanie globala a brandului

Activia lanseaza "Indrazneste sa te simti bine", prima campanei globala de marketing a brandului de iaurt din portofoliul Danone, arata un comunicat din partea Image PR. Bazata pe un parteneriat cu Shakira, campania isi propune sa sustina pozitionarea Activia ca brand care contribuie la un stil de viata sanatos si sa readuca in prim plan mesajul "Starea de bine vine din interior". 

Campania este declinata pentru TV, digital, print, outdoor, in-store, avand si o componenta de relatii publice. Spotul TV poarta semnatura agentiei Vinizius Young & Rubicam Barcelona  si a regizorului Javier Aguirresarobe. Reclama va fi difuzata incepand cu 16 martie in peste 50 de tari, avand-o ca protagonista pe Shakira, care prezinta dansul ca modalitate de a celebra sanatarea si starea de bine. Tot ei ii apartine si coloana sonora a spotului, piesa „Dare (La La La)”. Pana la lansarea oficiala a spotului, iata un Behind the Scenes: 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related