Fanta Zmeura si Fructul pasiunii, noua bautura din portofoliul Coca-Cola Romania

Fanta Zmeura si Fructul pasiunii, noua bautura din portofoliul Coca-Cola Romania

Incepand cu luna februarie, Fanta are o noua aroma: zmeura si fructul pasiunii, care se alatura gamei existente: Portocale, Lamaie, Struguri, Piersici si Caise. Noua campanie de promovare se desfasoara sub sloganul  "Cat de departe ai merge ca sa gusti noua Fanta?si cuprinde executii pe TV si pentru digital, activitati in-store si de PR, anunta un comunicat din partea McCann PR.

Spotul TV realizat pentru noua Fanta cu aroma de zmeura si fructul pasiunii poarta semnatura McCann Milano. Pentru adaptarea locala, vocea din spot a fost inregistrata la studio Kemper, iar mixul si editul final au fost facute de Craft Londra. Spotul este disponibil pe pagina de YouTube Fanta si va fi difuzat la TV incepand cu 14 martie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related