Coca-Cola spune, si pe plan local, povestile unor oameni obisnuiti care fac fapte bune

Coca-Cola spune, si pe plan local, povestile unor oameni obisnuiti care fac fapte bune

Coca-Cola a lansat campania "Fii nebun de bun", prin intermediul careia compania isi propune sa demonstreze ca in lume exista oameni care fac lucruri bune fara a cere nimic in schimb, dar si pentru a inspira cat mai multe fapte de bunatate, informeaza un comunicat emis de McCann PR.

De asemenea, Coca-Cola Romania a creat, ca parte din aceasta initiativa, aplicatia mobila Radar for Good. Prin intermediul unei harti interactive, utilizatorii aplicatiei pot urmari cazurile inregistrate in proximitatea lor, se pot implica in rezolvarea lor sau pot cere, la randul lor, ajutor din partea celorlalti care o folosesc.   

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related