BCR si CohnandJansen JWT au adus putin din traditionalul romanesc in cadrul Premiilor Gopo

BCR si CohnandJansen JWT au adus putin din traditionalul romanesc in cadrul Premiilor Gopo

Pentru a isi arata sprijinul fata de valorile cinematografiei romanesti, BCR, intr-o campanie creata de CohnandJansen JWT, a oferit pentru cea de-a 8-a editie a Premiilor Gopo un covor rosu cu motive traditionale, lucrat manual, arata un comunicat din partea agentiei de publicitate. Covorul este lung de 15 metri, lat de 2 metri si a fost tesut manual la un razboi traditional de o echipa de artizani romani, condusa de Antoaneta Nadu din Bechet, judetul Dolj.

“Banca Comerciala Romana - Gala Filmului Romanesc - Valori Romanesti – Covor romanesc. Gala filmului romanesc merita un covor rosu romanesc. Uneori lucrurile se leaga frumos si natural. Cu toate astea, oricat de tare ar fi ideea, daca nu e imbratisata de fiecare din cei implicati, ea nu se intampla. Sau ajunge, cel mult, sa fie reciclata intr-un context nu la fel de fericit. Spun asta pentru ca a fost genul de proiect care a avut nevoie nu doar de sprijinul clientului, cat si de sprijinul organizatorilor, de o echipa de artizani care sa-si asume deadline-ul si repetate drumuri Bucuresti-Bechet-Bucuresti. Nu pot decat sa le multumesc tuturor ca s-a intamplat”, a declarat Felicia Stoica (Senior Copywriter, CohnandJansen JWT).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related