Daescu Bortun Olteanu, rezultatul fuziunii dintre Bortun-Olteanu si People Public Relationships Agency

Daescu Bortun Olteanu, rezultatul fuziunii dintre Bortun-Olteanu si People Public Relationships Agency

Agentiile Bortun-Olteanu si People Public Relationships Agency au fuzionat, noua agentie purtand numele Daescu Bortun Olteanu, informeaza un comunicat emis de aceasta din urma.

Portofoliul reunit numara clienti precum Gillette, Duracell, adidas, Siveco, Media Galaxy, Wellborn, Baneasa Developments, Razvan Valceanu, Philips, AOC, Subway, E-Boda, Cafeneaua Veche, King, Logitech, Glenfiddich, The Pole, Rombat. Acestora li se adauga proiectele The Institute (Romanian Design Week, Internetics) si Gala Societatii Civile.

In ultimul an fiscal cele doua agentii au avut o cifra de afaceri insumata de peste 6 milioane lei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related