Intre bijuterie si digital

Intre bijuterie si digital

Cand s-a saturat sa nu gaseasca podoabele visurilor ei "in comert", Cora Diaconescu, care de luni pana vineri e Digital Account Manager la Tribal Worldwide, a creat Rosa Citric, un brand de bijuterii pe placul ei. Inceput dintr-o joaca, business-ul Corei creste rapid, iar initiatoarea acestuia ne-a spus cat de greu sau de usor e de coordonat. 

Bijuterii Rosa Citric o sa gasiti, sigur, si la petrecerea Tribal Worlwide de la Noaptea Agentiilor.

Cine e Cora
I’m from the internet! Zi de zi, lucreza ca Digital Account Manager la Tribal Worldwide Romania, agentia de digital a thegroup.

In timpul liber
Cand nu lucrez, in principiu, incerc sa revin la realitatea inconjuratoare si sa ma bucur de ea. Ma uit extrem de mult la televizor, am cateva posturi preferate, carora le-am invatat deja ordinea in care apar spot-urile in pauzele publicitare. Altceva ce mai fac ar mai fi prea mult shopping online si offline,prea multe planuri pe care nu le concretizez insa de care ma agat ca si obiective pentru viitorsi alocprea putin timp  jocului cu Zuzu (bulldogul meu francez).

In acest moment site-ul meu preferat este pinterest.com, acolo imi gasesc inspiratia. Fie ma uit la board-uri cu bijuterii, fie cu arta, fie cu modele de design interior, fie cu catei... imi place totul la Pinterest, acest elogiu al frumusetii in toate formele sale, generat prin crowd sourcing. Absolut sublim!

Ideea
Ideea a aparut cand nu lucram. :) Cum? Din nevoia acuta si disperata de a avea accesorii asa cum le visam eu, in culorile in care le visam eu si foarte important, fara adaos comercial. Asa s-a nascut Rosa Citric, brandul nostru de accesorii si bijuterii. Cand spun brandul nostru ma refer aici la mine si la Cristi, impreuna am venit cu conceptul, eu mai mult cu alesul pietrelor si materialelor, el cu fotografiile si identitatea vizuala. Inclusiv numele “Rosa Citric” este o anagrama a prenumelor noastre.

Echipa
Echipa este formata din:
Eu – artistul neinteles
Mama mea – finantatorul “din umbra”
Cristi – sustinatorul real al acestui proiect care chiar are studii de arta si poate sa ma consilieze,  intr-un mod pertinent
Zuzu – catelul meu manipulator emotional, interesat de furatul margelelor de pe masa.

Ce ti-ai propus sa obtii cu proiectul
Initial, nu am spus nimanui ca m-am apucat de insirat coliere, am pornit de la dorinta de diversificare a accesoriilor mele, apoi am observat ca prietenele mele erau placut surprinse de creatiile mele, intrebandu-ma “de unde l-ai cumparat? Vreau si eu!”. Acesta a fost primul moment in care m-am gandit ca as putea chiar sa monetizez creatiile mele.

Promovare
Proiectul il fac cunoscut participand la targuri, prin word of mouth si bineinteles promovarea pe care o fac direct clientii pe care i-am avut pana acum, atunci cand imi poarta creatiile.

Monetizare
Colierele pe care eu le creez sunt, in proportie de 90%, din pietre semi-pretioase si perle naturale. Din acest motiv, nu le pot vinde la preturi extrem de mici, asa cum se vand cele din plastic sau din rasina, cu toate acestea, preturile sunt cu mult mai mici fata de ceea ce se gaseste pe piata echivalent ca si calitate a materialelor. Astfel, da  as putea spune ca este greu pana cand rupi acea bariera a perceptiei pretului mediu pentru o bijuterie chiar daca avantajele unei bijuterii din materiale semi-pretioase versus celor care nu sunt din acest tip de materiale sunt clare, pornind cu aspectul si pana la longevitatea accesoriului.

Mai departe
Il vad evoluand spre cat mai multi clienti si cat mai multa inspiratie, deabia astept sa lansez colectia cu inspiratie africana, ma bantuie de ceva vreme si trebuie sa o vad realizata, altfel nu scap de gand.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related