Valentin Uritescu, protagonistul noii campanii de comunicare pentru Banca Romaneasca, semnata the Syndicate

Valentin Uritescu, protagonistul noii campanii de comunicare pentru Banca Romaneasca, semnata the Syndicate

Sub sloganul "Pensia pe card primiti, bine gasiti", the Syndicate a creat o serie de trei spoturi care promoveaza beneficiile pachetului Pensia Activa, de la Banca Romaneasca, informeaza un comunicat din partea agentiei. Cele trei spoturi reprezinta fiecare cate o lectie despre simplitatea folosirii cardului de pensie, cu scopul final de a ii incuraja pe pensionari sa aleaga cardul de la Banca Romaneasca.

In crearea celor trei spoturi s-a plecat de la doua dintre beneficiile folosirii cardului: simplitatea si usurinta. Valentin Uritescu a fost ales pentru a transmite mesajul datorita jovialitatii* si deschiderii pe care o dovedeste in discutarea oricarui subiect. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related