Super-Manager, o campanie care demasca greselile manageriale

Super-Manager, o campanie care demasca greselile manageriale

Coca-Cola HBC a lansat in aceasta primavara Super-Manager, o campanie online prin care evidentiaza cele mai frecvente greseli pe care le fac managerii in relatia cu echipele lor, totodata contribuind activ la schimbarea acestor atitudini, informeaza un comunicat din partea IMAGE PR. 

Initiativa dedicata demascarii managerilor "de carton" face parte din campania de comunicare a programului de Management Trainee Coca-Cola HBC, campanie realizata de IMAGE PR.

Mecanismul campaniei a presupus o comunicare in doua etape: identificarea greselilor si ilustrarea lor in spirit comic, respectiv oferirea de solutii si sfaturi de catre angajatii Coca-Cola HBC cu privire la bune practici manageriale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related