MobileWorks si Magnetic Studios: Efortul de educare in mobile s-a mutat de la "ia-l in serios" la "cum credem noi ca e bine sa-l folosim"

MobileWorks si Magnetic Studios: Efortul de educare in mobile s-a mutat de la "ia-l in serios" la "cum credem noi ca e bine sa-l folosim"
Alex Putineanu si Ionut Grigorescu

La inceputul lui 2013, MobileWorks achizitiona Magnetic Studios, ca parte a intentiei de a avea un laborator de tehnologie special. Un an si un pic mai tarziu, m-am intalnit cu Alex Putineanu (Managing Director, MobileWorks) si Ionut Grigorescu (Managing Partner, Magnetic Studios) ca sa discutam despre colaborarea lor de pana acum, despre stadiul pietei de mobile din Romania, efortul de educare pe care trebuie sa-l duca si importanta cercetarii cand vine vorba de noile tehnologii.

IQads: Cum arata piata de mobile romaneasca la inceputul lui 2014?
Alex Putineanu: Anul trecut ziceam ca e sfarsitul inceputului pentru mobile marketing-ul din Romania si chiar imi place sa cred ca asa a fost. Anul acesta deja pot sa zic ca e Mobile First, pentru ca penetrarea a crescut si internetul se foloseste mai mult de pe mobil decat de pe desktop. Deci primul punct de contact al utilizatorului cu lumea digitala este telefonul mobil. Si atunci trebuie sa iti gandesti campaniile digitale incepand cu primul device. Consumatorii de tehnologie sunt pregatiti sa mearga pe mobile first, acum mai trebuie sa ajutam si clientii sa vada partea asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related