Beck’s ofera aventuri personalizate in noua campanie semnata de Lowe Vibe si Lowe&Partners

Noua campanie promotionala "Castiga propria aventura" dezvoltata de Lowe Vibe si Lowe&Partners pentru Beck's Romania ofera consumatorilor posibilitatea de a castiga 3 calatorii in jurul lumii, fiecare dintre acestea trecand prin 3 destinatii la alegere din Europa, Asia si America de Sud, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Campania se desfasoara in perioada 17 septembrie – 9 noiembrie 2012 si este comunicata prin urmatoarele canale: TV, radio, online, POSM si mobile.

Conceptul campaniei vizeaza un itinerariu personalizat ce permite castigatorului sa aleaga 3 din cele 18 destinatii posibile. Calatoria incepe din Europa (Paris, Londra sau Amsterdam) si poate fi apoi continuata in Asia sau America de Sud. Castigatorul va avea de ales intre locatii ca Singapore, Tokyo, Hong Kong, Rio de Janeiro, Punta Cana sau Mexico City, astfel ca la final va fi parcurs 3 destinatii de pe 3 continente, in numai 12 zile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related