Colegii din industrie onoreaza amintirea lui Emil Cioanca

Colegii din industrie onoreaza amintirea lui Emil Cioanca
Sursa foto: facebook.com/thegroupromania

Emil Cioanca, unul dintre numele mari de la inceputurile industriei publicitatii romanesti, a incetat din viata in cursul zilei de luni, la varsta de 53 de ani. Emil Cioanca a fost condus astazi pe ultimul drum de catre familie, prieteni si colegi, fiind inmormantat la Cimitirul Sfanta Vineri din Bucuresti.

A lucrat in cadrul Ogilvy & Mather, unde a realizat din pozitia de Art Director unul dintre proiectele notabile pentru care il tinem minte: campania Romania Simply Surprising, realizata in anul 2004.

Ultima parte a carierei sale se leaga de thegroup, unde indeplinea rolul de Creative Director al agentiei de PR. Acesta a fost locul in care Emil Cioanca si-a pus amprenta peste creatia si dezvoltarea a zeci de branduri locale si internationale. Colegii din agentie spun ca ultimul proiect la care a lucrat a fost, asa cum era obisnuit Emil, unul de anvergura: a creat identitatea vizuala a BRD Bucharest Open, primul turneu WTA organizat in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related