Finlandia Vodka imbina online-ul cu offline-ul intr-o experienta #lessordinary

Finlandia Vodka imbina online-ul cu offline-ul intr-o experienta #lessordinary

Provocarea #lessordinary lansata de Finlandia Vodka in aprilie printr-o aplicatie de Facebook a fost acceptata de peste 2.800 de utilizatori, arata un comunicat din partea agentiei Wunderman. Aplicatia le cerea utilizatorilor sa-si imagineze petrecerea ideala si sa-si aleaga cocktailurile, muzica, set-up-urile pentru ea, urmand ca petrecerea care primeste cele mai multe voturi sa se concretizeze offline. In functie de alegerile facute, utilizatorii aplicatiei au fost impartiti in trei tabere: The Mixers [condusa de Mirela Fraser si Radu Mada], The Wanderers [condusa de Adina Grapa si Omar Albitar] si The Enigmatics [condusa deLaura Lazar si Vicentiu Butoi]. Cu 775 de voturi, castigatoare a iesit echipa The Enigmatics, care avea 428 de membri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Related