O noua campanie Grolsch, prilejuita de lansarea The Jar

O noua campanie Grolsch, prilejuita de lansarea The Jar

Grolsch a lansat luna aceasta The Jar (Borcanul), un nou recipient pentru a servi berea la draught. Lansarea The Jar are integrate elemente de creatie - spot TV gandit de Arsenoaiei si Matasel si produs impreuna cu Spider Group, digital (Kubis Interactive) si PR (THE PRACTICE), iar strategia de media a fost realizata de Media Investment. Campania se desfasoara in perioada 23 iunie - 31 iulie, a declarat Andrei Lascut (Brand Manager, Grolsch) pentru IQads.

Spotul este regizat de Millo Simulov.

Incepand cu luna iunie, The Jar este disponibil in localuri selectate din toata tara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related