[Neconventionalul zilei] British Airways strange feedback neurostiintific de la pasageri

[Neconventionalul zilei] British Airways strange feedback neurostiintific de la pasageri

Aici o sa gasiti in fiecare zi o campanie neconventionala despre care merita sa zici "ai vazut ce-au facut astia?". Zi de zi apar noi motive sa vezi publicitatea altfel, o sa le urmarim intai aici, apoi live, la ADfel, intre 18 si 24 august, la Fabrica.

Mai tineti minte inelele cu pietre colorate care isi schimbau culoarea in functie de starea pe care o aveai? Eu aveam unul care facea slalom intre negru si violet; daca ma iau dupa diagrama asta, inseamna ca in copilarie, intre reprize de depresie, alergam dupa baieti. Parca pe undeva suna cunoscut. Ei bine, de la inelele de stare (sau mood rings), am ajuns, in era neurostiintei, la mood blankets.

Asadar, British Airways au testat The Happiness Blanket, o patura tesuta cu fibra optica, conectata la un fel de bentita (pe englezeste, headband) care "citeste" dispozitia pasagerilor pe timp de zbor, trimitand apoi rezultatele prin Bluetooth catre materialul paturii. Si asa, patura trece intre extremele rosu (cand nu te simti bine) si albastru (cand te simti cel mai bine).

"Utilizarea de tehnologii precum 'patura fericirii' reprezinta un nou mod de a investiga cum sunt afectate relaxarea si somnul pasagerilor nostri de tot ceea ce se intampla la bord, de la nivelul de iluminare a cabinei in momentul in care mananca, la ce tip de entertainment prefera in timpul zborului si pozitia de pe scaune", a spus Frank van de Post (Managing Director of Brands and Customer experience, British Airways) despre experiment.

Adweek au luat un pic in deradere initiativa, pentru ca, cel putin din spotul de prezentare, s-ar parea ca efortul nu se justifica daca tot ce s-a aflat a fost ca pasagerii se simt excelent in avion atunci cand dorm, si deci, parasesc convenabil realitatea in timpul zborului.

Dar ne-a placut in sine initiativa, mult mai buna decat invitatia la completarea unui chestionar la finalul zborului. E un mod de a spune, pe un ton mai fancy, "iata ce efecte au imbunatatirile aduse de noi, companie aeriana, asupra confortului si bunastarii pasagerilor nostri".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related