[DERO e al tau - Finalisti] Raluca Amuza: Am considerat ca DERO trebuie sa imbrace o ie de un alb imaculat

[DERO e al tau - Finalisti] Raluca Amuza: Am considerat ca DERO trebuie sa imbrace o ie de un alb imaculat

DERO, brand traditional romanesc cu o istorie de peste 40 de ani, si-a dorit sa ofere consumatorilor romani ocazia de a alege noua haina a prospetimii DERO. Nu demult le-am cerut pasionatilor de design inspirati de plaiurile mioritice si traditiile romanesti sa creeze noul ambalaj al unuia dintre sortimentele DERO, care va ajunge pe rafturile din tara. Am primit 180 de inscrieri, dintre care au fost alese 10, dupa preferintele publicului de pe platforma The Creator si in urma unei jurizari profesioniste.

Raluca Amuza este de meserie arhitect peisagist si in timpul liber ii place sa mestereasca lucruri pentru prieteni. E o fire artistica si s-a mai intersectat cu grafica, desenul si acuarelele, inca din scoala generala. In randurile de mai jos ne spune cate-un pic despre cum i-a venit sa imbrace ambalajul DERO intr-o ie imaculata.

Va indemnam din nou la vot: nominalizati designul preferat in aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO pana duminica, 3 august, la ora 23:00. DERO premiaza implicarea voastra cu sansa de a castiga o excursie pentru 2 persoane in inima Romaniei sau cu unul dintre cele 17 pachete de DERO Ozon+ automat, la 8 kg. In urma voturilor, precum si unei a doua jurizari, se va decide cum va arata ambalajul editiei limitate DERO. Miza e mare: ambalajul ales va fi lansat in magazine in perioada toamna-iarna 2014 si va fi premiat cu 4.000 RON.

IQads: Spune-ne un pic despre tine. Ce diplome ai, la ce iti folosesc, ce faci in viata de zi cu zi?
Raluca: Ma numesc Raluca Amuza, am 23 de ani, am absolvit Liceul de Arte "Balasa Doamna", Targoviste – Sectia Arhitectura. In paralel am fost si la Scoala de Arte - Sectia Pictura, unde m-am indragostit de culori, de acuarele. Impreuna cu colegii mei de acolo am realizat si o expozitie. Arhitectura nu a fost chiar ce mi-am dorit pentru viitorul meu, asa ca am continuat cu o ramura a acesteia - Arhitectura Peisagera. In timpul facultatii am participat la diverse concursuri de specialitate si am si castigat cateva dintre acestea. As vrea sa amintesc de proiectul de reabilitare al Municipiului Calarasi si de realizarea unui Dirt Park in Paradisul Verde, Corbeanca.

Am cochetat putin si cu pictatul peretilor in cadrul campaniei sociale "Bucura-te de soare si daruieste zambete copiilor", organizata de La Roche-Posay Romania pentru Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului "Alfred Rusescu" Bucuresti, dar si cu facepainting-ul, in cadrul festivalului copilului din Giurgiu.

In timpul meu liber imi place sa mesteresc diferite lucruri - pentru mine, dar in special pentru prieteni, cum ar fi lustre din hartie, globulete din ghinde si multe alte lucruri. Sunt o persoana cu idei careia ii place frumosul si tot ce fac in acest sens fac cu mult entuziasm si suflet.

IQads: Cand te-ai apucat sa cochetezi cu graphic design-ul?
Raluca: Cred ca prima mea incercare a fost prin generala, cand am participat la un concurs si am desenat o pasare maiastra care in loc de pene avea cerculete, spirale, liniute, patratele si alte forme geometrice de mici dimensiuni si diferite culori, dar in facultate, as putea spune ca am cochetat mai mult cu graphic design-ul, am invatat cateva tehnici si pe unele mi le-am imbunatatit.

IQads: Cum ai aflat de competitia DERO si cum ai decis sa te inscrii?
Raluca: De competitia DERO am aflat intamplator, pe Facebook. Am citit despre ce e vorba si m-am entuziasmat pe loc, mi-am spus ca vreau si eu sa incerc.

IQads: Ce ti-ai propus initial cand te-ai inscris in competitie?
Raluca: Mi-a placut ideea concursului si l-am privit ca pe o experienta, o realizare, scopul imi era sa intru macar in etapa 2.

IQads: Cum ai abordat brieful, de unde ti-a venit inspiratia?
Raluca: Ideea creatiei mi-a venit citind descrierea concursului – DERO trebuie sa fie "imbracat" - si cu ce altceva decat cu o ie?

IQads: Spune-ne un pic cum a evoluat realizarea lucrarii finaliste.
Raluca: M-am gandit ca rezultatul final trebuie sa puna in valuare DERO, sa fie usor de identificat pe rafturi, dar sa aiba si ceva pur romanesc, traditional. Asadar am considerat ca DERO trebuie sa imbrace o ie de un alb imaculat, care sa releve prospetimea si curatenia. 

IQads: Ce parere ai despre initiativele brandurilor de a revitaliza cultura si traditiile romanesti, cum este cea a DERO?
Raluca: Ma bucur ca s-au luat aceste initiative si cel mai important e ca se face ceva in acest sens de romani, pentru romani, pentru ca tara asta e mandra si frumoasa si trebuie sa avem grija de ea.

IQads: Ce-ar insemna pentru tine sa castigi competitia?
Raluca: Simplul fapt ca ma aflu printre acesti 8 oameni talentati pentru mine inseamna foarte mult. "DERO e al tau" e primul concurs la care particip de acest fel , iar castigarea competitiei ar fi ceva enorm. Ar fi o mare realizare si as simti ca am contribuit si eu cumva la revitalizarea traditiei romanesti.

IQads: Spune-ne despre alte proiecte ale tale despre care ar trebui sa stim.
Raluca: In scurt timp o sa imi sustin si licenta in cadrul Facultatii de Horticultura, Sectia Peisagistica, Bucuresti - o cercetare stiintifica privind "Reabilitarea peisagistica a zonei de promenada si agrement usor Aviatorilor – Bucuresti."

Succes tuturor! :D Cateva fotografii cu proiecte realizate de mine amintite mai sus:

Alegeti ambalajul DERO preferat pana duminica, 3 august, la ora 23:00, in aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Related