Cum sa faci lumea mai buna: primele 10 activari la Zilele Culturale ADfel 2014

Cum sa faci lumea mai buna: primele 10 activari la Zilele Culturale ADfel 2014

E vara in Bucuresti. Totul e mort, gol, incetinit, atat de molatec ca-ti vine sa te culci. Sa te intinzi pe asfalt, sub un dus cu vapori sau langa unul din corturile de racoreala puse de primarie. In concediu ai fost deja si-a trecut prea repede. Sau inca n-ai avut placerea sa dai bir cu fugitii de la job. Unde e pofta de viata de altadata? Unde sunt evenimentele, unde scapi de povara, si necazuri, si asfalt? Cineva s-a gandit la tine - noi. Te invitam la ADfel, in Fabrica, de pe 18 pana pe 24 august pentru o saptamana de entertainment neconventional care debuteaza cu Zilele Culturale ADfel (18-20 august). 

30 de ONG-uri si fundatii umanitare au la dispozitie primele 3 zile din cadrul ADfel pentru a-si implementa cele mai nastrusnice idei, alaturi de cauzele nobile pe care le sustin. Vi le prezentam pe primele 10 din sertar, despre restul urmeaza sa mai povestim cu alte 2 ocazii.

Va prezentam in premiera Harta Zilelor Culturale ADfel

Sa purcedem cu cateva lucruri pe care nu credeati ca o sa le faceti niciodata intr-o seara la terasa.

Nicicand n-am fi gandit c-o sa mergem la schi in mijloc de vara fara sa iesim din Bucuresti. Ce frumos e cand realitatea bate imaginatia. Iata ca Fundatia Noi Orizonturi vine la Fabrica cu niste schiuri speciale, pe care nu doar ca le incercam, dar pe care ne si intrecem: participantii care reusesc sa traverseze pe Schiurile de vara o distanta marcata castiga.

Ca tot vorbim tangential de excursii, stiti cand mergeti in trasee culturale? Se poate face asta direct in Bucuresti. Va invitam, deci, la un traseu citadin care o sa ne releve Povestea cartierului 11 iunie, cu punct de plecare si intoarcere la Fabrica. Ghid ne va fi Anita Sterea, doctor in Istorie, care participa la Zilele Culturale ADfel din partea Fundatiei Calea Victoriei.

In acelasi spirit estival, Anonimov aduce plaja la ADfel, pe care o s-o imbine cu minunata limba romana in cadrul activarii Limba noastra e o comoara. Adica o sa avem o groapa cu nisip in care sapi si primesti intrebari despre fonetica, lexicul, gramatica, semantica limbii romane. Dupa atata truda fizica si intelectuala, nu plecam cu mana goala, ca primim premii.

Pe sistemul "la ADfel facem haz de necaz" e si activarea fundatiei Initiativa Pentru Fericire. O sa avem de la ei niste speech bubble-uri cu zicale romanesti pesimiste transformate intr-unele optimiste. Si, daca sunteti inspirati, va puteti inscriptiona propriile Zicale romanesti optimiste si va puteti poza cu ele. Jos pesimismul! Capra vecinului o sa moara... de ras, am zis!

Voicu Dragomir o sa ne intampine cu propriul Studio Rorschach; n-o sa ne spuna despre cum nu ne-au iubit parintii dupa ce citim niste siluete in cerneala, ci o sa ne invite sa comandam cate-o pata de cerneala colorata fix pe placul nostru.

Creionetica vine la ADfel in spirit protestatar pasnic. O sa poti organiza un protest dupa bunul tau plac si o sa iti gasesti oameni la Adfel care sa adere la cauza ta. Ai si ajutor, din partea "Micului kit al protestatarului". Oamenii sunt invitati sa-si exprime contemplarile, multumirile si nemultumirile proprii si personale intr-un cadru neserios, dar care se va concretiza chiar intr-un documentar making-of "Consumix prezinta un ADfel de protest".

Tot Creionetica ne va pune fata in fata cu hiper-consumul societatii de azi. Suportul activarii Consum pe paine va fi, foarte adecvat, o felie de paine toast sub forma unui print. Pe felie fiecare o sa lipim imagini cu toate lucrurile pe care le consumam frecvent si cu placere: masini, vacante, haine, cosmetice, fast food etc. O sa ne facem si poze cu feliile noastre, ca sa tinem minte care ne sunt placerile vinovate, toate adunate la un loc.

Mesteri din doua comunitati cu care lucreaza Fundatia PACT, Spantov si Facaeni, aduc mestesugul in mediul urban. Cei din Spantov vor scoate din bucati de lemn linguri, scaune si alte produse care se afla in jurul nostru. Mesterii din Facaeni vor spune poezii si vor impleti rachita. Din ea vor iesi cosuri, mese si alte obiecte care dau frumos in casa.

O moneda nu inseamna mare lucru pentru cineva care are 100 de lei in buzunar, dar poate inseamna mult pentru cineva care are nevoie de ajutor. Cei care avem o moneda in plus de obicei nu o donam pentru ca ne zicem in gand, "eh, oricum 50 de bani nu fac diferenta". SOS Satele Copiilor vor sa ne faca sa constientizam ca o Moneda valoreaza mai mult cand e donata. Pentru ca ajunge la cineva care chiar are nevoie de ea. Daca ai o moneda in plus, fundatia te asteapta la ADfel cu un mecanism inovator creat de DDB care schimba, chiar sub ochii tai, valoarea banilor donati.

ADfel este un eveniment IQads, care are loc intre 18 si 24 august, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads, Facebook.com/ADfel si pe IQads.ro vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

Ne vor surprinde entuziasmul in mod profesionist fotografii si videografii oficiali ADfel. Responsabili cu fotografia sunt: Miluta FluerasUncle Jeb Studio, XMedia Studio. Cu camerele video ne vor urmari incognito 438 studio, Dorin Moldoveanu si Diana Gandila.

Partenerii media ai evenimentului sunt 220.ro, VICE, Revista de Povestiri, Revista Zeppelin, Times New Roman, Mixtopia, Realitatea.net, BestJobs si Kiss FM. ADfel este gazduit de Fabrica si sustinut de MVcom.

Despre ADfel
ADfel e un eveniment IQads. E singurul eveniment de branded entertainment din Romania, playground al brandurilor si agentiilor creative si prilej pentru public pentru o iesire in oras cu final neasteptat. In cadrul celor opt editii ADfel de pana acum au fost implementate mai mult de 400 de idei neconventionale de la 100 de branduri si organizatii implicate.

Cea mai recenta editie ADfel a avut loc anul trecut intre 12 si 18 august 2013, aratandu-le participantilor cum brandurile pot sa transforme o seara obisnuita la terasa intr-una exceptionala, prin cele 50 de idei implementate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related