Despre cautarile, bugetele si obiectivele noii campanii Imobiliare.ro

Despre cautarile, bugetele si obiectivele noii campanii Imobiliare.ro

Sa cauti. E unul dintre lucrurile alea mult mai usor de spus decat de facut, mai ales cand "sa cauti" e insotit de "o casa". Despre aceasta cautare este si noul spot pentru site-ul Imobiliare.ro, parte a primei campanii TV a portalului. Spotul nu e insa singura componenta a campaniei - mai multe despre principalele aspecte ale acesteia ne-a spus Ana Fit (Online Marketing Coordinator). 

Obiective
Campania a urmarit doua obiective principale: awareness si cresterea vizibilitatii brandului, respectiv atragerea de utilizatori noi. 

Target
Ne-am orientat catre potentialii cumparatori de locuinte, in general oameni tineri (25-45 de ani), cu un lifestyle dinamic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related