Mark Jackson, presedintele juriului Internetics 2014: Au aparut companii noi care ocolesc eficient modelul de agentie in relatia cu clientii

Mark Jackson, presedintele juriului Internetics 2014: Au aparut companii noi care ocolesc eficient modelul de agentie in relatia cu clientii

Pornit in anul 2001 de catre The Institute, festivalul de branding, marketing si advertising online Internetics ajunge anul acesta la cea de-a XIV-a editie. Presedintele juriului din 2014, format din 26 de specialisti in marketing online, este Mark Jackson (Chief Technology Catalyst EMEA, McCann Worldgroup). Noi nu prea ne impiedicam (inca) in Catalizatori de Tehnologie, asa ca ne-am permis, in cele cateva intrebari pe care i le-am adresat, sa incepem cu fisa postului pe care il ocupa din 2010 incoace.

Interviul a fost tradus in limba romana de Casa de Traduceri.

Inseamna in principal doua zone cheie. Prima este aceea in care ajutam clientii sa inteleaga impactul pe care tehnologia il are asupra afacerilor lor (si modul in care se pot identifica si comunica cu consumatorii lor acum) si apoi ii ajutam sa elaboreze o harta de dezvoltare pentru prezent si pentru viitor. A doua zona se leaga de felul in care aceste lucruri ne schimba pe noi, ca retea de agentii, si de felul in care ne dezvoltam pentru a putea atinge aceasta capacitate, imbunatatindu-ne aptitudinile, parteneriatele si cunostintele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related