Henri, un pasager intarziat – personajul creat de Rusu+Bortun pentru lansarea primei aplicatii mobile a Aeroportului Henri Coanda

Henri, un pasager intarziat – personajul creat de Rusu+Bortun pentru lansarea primei aplicatii mobile a Aeroportului Henri Coanda

Agentia de strategie si manifestare creativa de brand Rusu+Bortun Brand Growers semneaza creatia pentru campania de lansare a Henri AppPort, aplicatia oficiala a Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti.

Dezvoltata de Expremio Marketing, parte din Bit Soft Group, aplicatia Henri AppPort are doua tipuri de functionalitati principale: pe de o parte, prin intermediul aplicatiei pasagerii pot primi notificari in timp despre statusul oricarei curse aeriene si alte detalii utile, precum localizarea pe harta a ghiseelor de check in si a portilor de imbarcare repartizate fiecarui zbor, dar si pozitia magazinelor si spatiilor de servicii. Totodata, utilizatorii aplicatiei primesc puncte de loialitate care pot fi transformate in discounturi si oferte speciale in restaurantele si cafenelele din aeroport.

Conceptul creativ al campaniei continua ideea care sta la baza dezvoltarii aplicatiei si strategiei de marketing implementate de Expremio, conform careia experienta pasagerilor in aeroport devine mai putin placuta din cauza stresului de a nu pierde avionul. Beneficiile oferite de functionalitatile Henri AppPort rezolva aceasta problema, ajutand orice pasager sa ajunga in timp util si sa isi eficientizeze traseul din aeroport, fiind astfel aproape de portile de imbarcare indiferent de punctul in care s-ar afla.

In centrul campaniei se afla Henri, un personaj-pasager, prezentat in doua situatii extreme (in spatiu si pe langa un banc de corali), demonstrand ca, utilizand aplicatia, orice distanta pana la poarta de imbarcare poate fi parcursa rapid si eficient. Personajul Henri este desenat de Andreea Timpea, dupa un concept gandit de Mircea Craciun.

“Ne place sa sustinem proiecte care merita sa existe. Si ne place de Henri, e un pasager extrem, cu barba si ochelari, care nu-si planifica prea bine timpul si, atunci cand ar trebui sa plece spre aeroport, face snorkelling in ocean sau zboara prin cosmos. Si chiar asa, reuseste sa prinda avionul. Sunt, desigur, niste dramatizari menite sa transmita faptul ca Henri AppPort iti usureaza plecarile de pe Aeroportul Henri Coanda si te ajuta sa te simti mereu aproape de imbarcare, asta indiferent de locul unde te distrezi inainte sau dupa check-in”, povestesc membrii echipei Rusu+Bortun Brand Growers.

Campania se va desfasura in print, online, pe canalele media ale Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti, precum si in cafenelele si restaurantele din aeroport.

Echipa care a lucrat pentru acest proiect este formata din:

din partea Rusu+Bortun Brand Growers: Mircea Craciun (Senior Creative), Marc Bortun (Creative Partner), Andreea Timpea (Ilustrator & Designer), Maria Sarivan (Brand Growing Manager), Anca Uscatescu (Senior Graphic Designer);

din partea Alpha Rocas: Stefan Serbanescu (IT & Marketing Manager);

din partea Expremio: Gabriela Enescu (Managing Partner), Alexandru Badut (Digital Manager), Irina Mateescu (Digital Planner), Alexandra Rusu (Digital Content Creator) si echipa de programare formata din Lucian Ilie si Sebastian Serban.

Cu variante atat in limba romana, cat si in limba engleza, aplicatia Henri AppPort este disponibila pentru sistemele de operare Google Android si Apple IOS si poate fi descarcata gratuit de pe site-ul www.henriappport.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related