[Tinerii din agentii - Wunderman] Vlad Tanase: Am tras sa fiu omul potrivit la locul potrivit dintr-o potriveala potrivita de mine

[Tinerii din agentii - Wunderman] Vlad Tanase: Am tras sa fiu omul potrivit la locul potrivit dintr-o potriveala potrivita de mine

Vlad Tanase e un copywriter de 26 de ani care pare ca e copywriter de 26 de ani. Deocamdata, are numai vreo 2-3 ani la activ, petrecuti la Propaganda, TEMPO si, in prezent, la Wunderman. In care a gasit timp sa trebaluiasca pe la Radio Guerrilla si sa co-fondeze radioul eclecticfm.ro despre care tot el ne-a povestit constiincios acum cateva luni. 

Daca vreti sa vedeti cum arata Vlad in 2011 fara sa-i dati add pe Facebook, intrati aici & dati in jos, a fost la Atelierele IQads Kadett si camerele foto nu l-au trecut cu vederea.

INAINTE DE PUBLICITATE

Faceam orice numai sa nu fac nimanui pe plac.

Si atunci am stiut: advertising is the way
Is it?

Campania care te-a ademenit catre comunicare
Toate campaniile ma faceau sa-mi doresc asta, crezand - ca orice outsider - ca eu pot face reclame mult mai misto decat ce era la TV. Acum nu mai cred asta :P

Pre-judecati
Credeam ca nu prea era work :) Din afara, totul parea frecare de menta.

Rezerve
Aoleu cat de serioase sunt intrebarile astea. Singura rezerva eram eu.

La angajare
Stiu ca aici multi au povesti cu incercari de basme. Eu nu pot spune ca mi-a fost greu. Am tras sa fiu omul potrivit la locul potrivit dintr-o potriveala potrivita de mine. Pe scurt: am vrut Propaganda, am cautat un workshop cu doi creativi de acolo, i-am dat attend, m-am luat la misto pe acolo si baietilor le-a placut. Cliseistic vorbind, greu nu e sa intri, greu e sa ramai si sa urci. Inca ma chinui. Da' e bine.

IN TIMP CE PUBLICITATE

Prima campanie
Lioton Gel. O campanie de print. Nu stiu daca s-a facut, dar atunci mi se parea tare ca am facut un proiect de la brief la Z. 

Campania de care esti cel mai mandru
Aspacardio Mix – Traieste-ti viata de 2 ori: si acum, si mai tarziu. Un medicament de inima cu beneficiu dublu. Sunt mandru pentru ca asa e normal sa fii cand rezolvi o problema grea de analiza matematica. A! Si mai sunt mandru pentru ca maica-mea a fost mandra :P

Cea mai mare gafa de pana acum
Cred ca cea mai mare gafa e ca nu am facut cea mai mare gafa. Sper sa bifez si asta cat de repede.

O deziluzie
Ma feresc de orice gand negativ. O deziluzie buna trebuie sa-ti dea si mai multe iluzii.

Cel mai important lucru invatat
Am invatat sa fac placute lucrurile care, aparent, par neplacute.

Mentori/ invatatori
Aici chiar am sa dau nume. M-au marcat si le multumesc: Costin Milu [DDB Romania], Dobrin Daniel [McCann] si Dan Stanescu (el nici nu cred ca banuieste cat m-a ajutat).

Daca nu ai lucra in comunicare?
Sex pe bani. No kiddin'.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related