Stefan Voloaca, cu volumul la maxim despre Golden Drum

Discutiile despre Golden Drum s-au linistit. Pana la urma, din toate disputele raman premiile si senzatia ca in Romania chiar se face publicitate creativa. Starlink a fost premiata anul acesta pentru printul "Volume", si am vrut sa vedem cum vad ei, la prima participare, festivalul. Stefan Voloaca, Creative Director Starlink Group, a raspuns insa si la cateva intrebari suplimentare, despre cum sunt tinerii din publicitate sau ce inseamna sa fii creativ in publicitatea romaneasca.

IQads: Au trecut aproape trei saptamani de cand s-a incheiat Golden Drum, cum vezi acum toate discutiile din jurul lui?
Stefan Voloaca: Am mai dat cateva declaratii pe tema asta. In ultima vreme s-au vehiculat idei si de o parte si de alta. Parerea mea e ca un pic de adevar este in tot ceea ce se zice. Am mai spus-o, principala cauza legata de scaderea calitatii lucrarilor din festival este legata de seminarii si de ce puteai sa inveti acolo. Pentru ca sunt legate lucrurile astea. Daca un om care are cinci ani de experienta in publicitate se uita la program si la speakeri si vede ca nu are nimic de invatat de la nimeni de acolo, se gandeste de doua ori daca sa mearga. Asta pe termen un pic mai lung are efect si in ce priveste prezenta acolo, fie ca e vorba de petreceri sau de inscrieri. Pe de alta parte, nici sa nu cadem in extrema cealalta. Au fost lucrari bune in festival, dar personal mi se pare ca exista o diferenta foarte mare intre nivelul lucrarilor de la categoriile Print si TV. Cele de la Print au fost mult mai bune. Putem fi politicosi si sa spunem ca pentru a face o lucrare buna pentru print e nevoie de mult mai putin timp decat pentru a face o lucrare buna pentru TV, acum, depinde din ce punct de vedere privesti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related