[Festivaluri] Mihai Fetcu: E bine sa ai exemplele castigatoare in buzunar si sa ii poti arata clientului ca se poate

[Festivaluri] Mihai Fetcu: E bine sa ai exemplele castigatoare in buzunar si sa ii poti arata clientului ca se poate

Competitivitatea este principalul motiv pentru care Mihai Fetcu (Creative Director, Geometry Global) considera ca participarea la festivaluri merita pentru o agentie. O data pentru ca premiile ii motiveaza in mod direct pe oameni  si apoi, pentru ca ele ajuta in mod indirect la cresterea imaginii agentiei.

Aproape toate festivalurile sunt relevante pentru noi. In fiecare an, in functie de campaniile pe care dorim sa le inscriem alegem festivalurile care se potrivesc. Dupa ani de experienta in domeniul asta iti cam dai seama care sunt parametri si ce anume impresioneaza la fiecare festival.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related