Bilant 2014. Mihai Fetcu isi savureaza, satisfacut, tigara de dupa

Bilant 2014. Mihai Fetcu isi savureaza, satisfacut, tigara de dupa

Pentru ca, spune el, mai intai indraznesti sa propui idei pe care nu crezi ca le va accepta nimeni si apoi fumezi.

Mihai Fetcu (Creative Director, Geometry Global) povesteste despre "Viata fara rosu", campanie pusa de multi colegi de industrie in topul celor mai frumoase din anul acesta, din Romania, dar si de juriile de la Golden Drum, Epica, Eurobest sau Cristal. Face, de asemenea, propriul lui top cu bunatati publicitare.

Cea mai misto campanie la care am lucrat anul acesta este... Geometry Global. Nu am lucrat doar eu, am facut parte din echipa care a lucrat. 120 de oameni adevarati pentru care vin cu placere la birou, care au chef si care fac lucruri cool. 120 de oameni catalogati pana alaltaieri cu megausurinta ca fiind "a... ii stiu pe astia, sunt tot aia, si-au schimbat doar numele".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related