O platforma de imagine #ultimulracnet pentru creativii din Generatia Y: Retro Future

O platforma de imagine #ultimulracnet pentru creativii din Generatia Y: Retro Future
Cover photo credit: Alexandru Dan

De cateva luni, Anca Miron si Ioana Casapu, initiatoarele platformei de imagine Retro Future, formeaza o echipa perfect echilibrata. Teama de esec le-a fost depasita de dorinta de a avea un proiect numai al lor, pentru care sa lucreze zi si noapte, fara sa se plictiseasca, fara sa depinda de un sef sau de un program fix.

Au vrut sa ofere companiilor si indivizilor un spatiu proaspat, plin de resurse, prin care isi pot valorifica mai bine imaginea si intelege mai bine publicul. Am stat de vorba cu ele despre cum a pornit platforma, care e ideea din spatele ei, care au fost cele mai importante momente de pana acum si ce o sa se intampla in perioada urmatoare:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related